Welkom Bij Stichting Del Pozo

Stichting Del Pozo wil een bron van mogelijkheden bieden voor jongeren tot 30 jaar. De stichting biedt financiële en mentale steun.

We richten ons op jongeren en projecten in Bolivia, Bangladesh en Mali. We kiezen voor deze landen omdat de bestuursleden en sponsoren daar al een band mee hebben.

We geven financiële ondersteuning door middel van een beurs of project donatie waardoor jongeren financieel in staat zijn zich te ontwikkelen door een opleiding of training te volgen.

We geven mentale ondersteuning door samen met de bevriende organisaties en mensen ter plaatse een relatie op te bouwen met de jongeren die ondersteuning ontvangen.
Naast financiële ondersteuning willen we zo mentor zijn en loopbaan-ondersteuning bieden door onze netwerken en kennis in te zetten als daar behoefte aan is.

Kijk op de About pagina om meer te lezen over ons en onze idealen.

De stichting steunen door te kopen via SponsorKlik.com